Mooie interactieve belevenis, want er wordt wel gerekend op wat hulp bij het opblazen en inpakken. Maar dat maakt betrokkenheid groter. Kan alleen als de piloot (Stien in ons geval) zich niet van de wijs laat brengen. Ik vond de landing spannend, maar dat ging voortreffelijk. Het meest bijzondere vond ik eigenlijk om mee te maken met hoeveel vernuft en inspanning zo’n spectaculair gevaarte naar boven gaat. En hoe ondanks je overgeleverd bent aan de wind en Stien alles op z’n pootjes terecht komt. Hulde!
Samen met mijn vader hebben we deze ballonvaart gemaakt. Het stond altijd nog op zijn bucketlist: hij wilde graag over Valkenburg vliegen, en dat is gelukt! We hebben de reis als heel prettig ervaren, genoten van het uitzicht en het gezellige gezelschap. Iedereen hielp elkaar, en de wens van mijn vader is uitgekomen. Heel erg bedankt voor de fijne en veilige vlucht! Liefs
Het in en uit op mijn leeftijd was spannend. Alle hulp en aandacht van de crew was perfect.
Op en Top genoten vd ballonvaart van Greetzz.!! Caroline de piloot was een Topper. Thanks. Cu next Time
Gisteren een prachtige ballonvaart gehad vanuit Vuren naar Genderen met piloot Bart. Ontzettend genoten! bedankt!