Advies nodig? Bel 013 531 3540 Vandaag bereikbaar tot 22:00 uur
  1. Terug
  2. Home
  3. Veelgestelde vragen
  4. Facturen & Betalen

Facturen & Betalen

Betaal zoals jij wil

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Een ballonvaart bestellen is heel eenvoudig. Bij GreetZZ is het zo gepiept en kan betalen veilig en snel via iDEAL, creditcard, of per overschrijving. Alle betaalmethoden zijn uiteraard gratis.

De volgende cadeaubonnen, giftcards en vouchers zijn in te wisselen:

  • GreetZZ Cadeaukaart
  • Pluim belevenis cadeaubon
  • Nationale Ballonvaart Bon
  • VVV Giftcard
  • The Surprise Factory waardecheque
  • Nationale geschenkbon

Betalen met iDEAL

Bij GreetZZ kun je veilig en snel betalen met iDeal. Betalen met iDEAL is gratis.
iDEAL is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en de Triodos Bank.

  • Waarom betalen met iDEAL? 
  • Je betaalt snel, simpel & veilig online via je eigen bank
  • Je hebt geen speciale software nodig 
  • Je ticket of cadeaukaart wordt direct verzonden en geactiveerd
  • Je plaatsen worden direct gereserveerd
  • Betalen met iDEAL is gratis bij GreetZZ

Betalen met creditcard

Bij GreetZZ kun je betalen met Mastercard en Visa van Nederlandse uitgevers. Betalen met creditcard is gratis.

Waarom betalen met creditcard?

  • Betalen met creditcard is gratis bij GreetZZ
  • Je ticket of cadeaukaart wordt direct verzonden en geactiveerd
  • Je plaatsen worden direct gereserveerd
  • Je creditcardgegevens worden versleuteld verstuurd

Het is niet mogelijk om te betalen met een Visa Debit Card, American Express of buitenlandse creditcards.

Betalen per overschrijving

Betalen per overschrijving houdt in, dat je na het maken van je boeking zelf het openstaande bedrag op de bankrekening van GreetZZ overschrijft. Vermeld bij het handmatig overschrijven altijd het factuurnummer dat begint met GF-

Onze rekeninginformatie is:
GreetZZ Ballonvaarten B.V.
IBAN: NL46 RABO 0102 8107 88
BIC: RABONL2U

Betalen per overschrijving is niet de snelste manier van betaling. Hou daarom wel rekening met één tot drie werkdagen verwerkingstijd. Zodra we de betaling ontvangen en verwerkt hebben, e-mailen we je direct een bevestiging en word je ticket of cadeaukaart geactiveerd.

Je iDEAL betaling mislukt?

Geen paniek!

Open tickets besteld? Je bestelling wordt gewoon uitgevoerd, de tickets worden direct geleverd.

Cadeaukaart besteld? Je bestelling wordt gewoon uitgevoerd, de cadeaukaart wordt direct verzonden.

Tickets met een vaardatum besteld? Je boeking wordt gewoon uitgevoerd, de gekozen plaatsen staan voor je gepland.

Hieronder lees je wat je moet doen om de betaling alsnog te laten slagen.
Als je betaling via iDEAL niet lukt dan kom je automatisch in een scherm waar je het nogmaals kunt proberen of een andere betaalmethode kunt kiezen. In Mijn GreetZZ Account kun je de openstaande factuur ook betalen. Ga naar Mijn GreetZZ Account, kies de factuur en klik op “betalen”. Selecteer je betaalmethode en start de betaling.

Voor meer informatie neem je contact op met de GreetZZ Klantenservice. We helpen je graag verder

Creditcard geweigerd?

Geen paniek!

Open tickets besteld? Je bestelling wordt gewoon uitgevoerd, de tickets worden direct geleverd.

Cadeaukaart besteld? Je bestelling wordt gewoon uitgevoerd, de cadeaukaart wordt direct verzonden.

Tickets met een vaardatum besteld? Je boeking wordt gewoon uitgevoerd, de gekozen plaatsen staan voor je gepland.

Hieronder lees je wat je moet doen om de betaling alsnog te laten slagen.
Als je betaling via creditcard niet lukt dan kom je automatisch in een scherm waar je het nogmaals kunt proberen of een andere betaalmethode kunt kiezen. In Mijn GreetZZ Account kun je de openstaande factuur ook betalen. Ga naar Mijn GreetZZ Account, kies de facturen en klik op de link “betalen”. Selecteer je betaalmethode en start de betaling. Onze betalingsverwerker Adyen voert voor de veiligheid checks uit. Wanneer je creditcard wordt geweigerd door Adyen dan zal het gereserveerde bedrag direct worden teruggestort op de creditcard.

Voor meer informatie neem contact op met de GreetZZ Klantenservice. We helpen je graag verder.

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?

In Mijn GreetZZ Account kun je je factuur gemakkelijk downloaden en printen. Natuurlijk kun je ook contact opnemen met de GreetZZ Klantenservice. We mailen of sturen je dan direct de juiste factuur toe.

Kun je ook op rekening bestellen?

Ja, dit is mogelijk voor cadeaukaarten en tickets zonder geplande datum. Het openstaande bedrag moet indien je als particulier bestelt binnen 14 dagen op onze rekening zijn bijgeschreven. Voor bedrijven geldt een termijn van 30 dagen. Voor meer informatie neem contact op met de GreetZZ Klantenservice. We bespreken de mogelijkheden graag met je.