Advies nodig? Bel 013 531 3540 Vandaag bereikbaar tot 22:00 uur
  1. Terug
  2. Home
  3. Veelgestelde vragen
  4. Facturen & Betalen
  5. Je iDEAL betaling mislukt?
Facturen & Betalen

Je iDEAL betaling mislukt?

Geen paniek!

Open tickets besteld? Je bestelling wordt gewoon uitgevoerd, de tickets worden direct geleverd.

Cadeaukaart besteld? Je bestelling wordt gewoon uitgevoerd, de cadeaukaart wordt direct verzonden.

Tickets met een vaardatum besteld? Je boeking wordt gewoon uitgevoerd, de gekozen plaatsen staan voor je gepland.

Hieronder lees je wat je moet doen om de betaling alsnog te laten slagen.
Als je betaling via iDEAL niet lukt dan kom je automatisch in een scherm waar je het nogmaals kunt proberen of een andere betaalmethode kunt kiezen. In Mijn GreetZZ Account kun je de openstaande factuur ook betalen. Ga naar Mijn GreetZZ Account, kies de factuur en klik op “betalen”. Selecteer je betaalmethode en start de betaling.

Voor meer informatie neem je contact op met de GreetZZ Klantenservice. We helpen je graag verder

Betaal zoals jij wil

Betalen met iDEAL

Betalen met creditcard

Betalen per overschrijving

Creditcard geweigerd?

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?

Kun je ook op rekening bestellen?