Advies nodig? Bel 013 531 3540 Vandaag bereikbaar tot 22:00 uur
  1. Terug
  2. Home
  3. Veelgestelde vragen
  4. Facturen & Betalen
  5. Creditcard geweigerd?
Facturen & Betalen

Creditcard geweigerd?

Geen paniek!

Open tickets besteld? Je bestelling wordt gewoon uitgevoerd, de tickets worden direct geleverd.

Cadeaukaart besteld? Je bestelling wordt gewoon uitgevoerd, de cadeaukaart wordt direct verzonden.

Tickets met een vaardatum besteld? Je boeking wordt gewoon uitgevoerd, de gekozen plaatsen staan voor je gepland.

Hieronder lees je wat je moet doen om de betaling alsnog te laten slagen.
Als je betaling via creditcard niet lukt dan kom je automatisch in een scherm waar je het nogmaals kunt proberen of een andere betaalmethode kunt kiezen. In Mijn GreetZZ Account kun je de openstaande factuur ook betalen. Ga naar Mijn GreetZZ Account, kies de facturen en klik op de link “betalen”. Selecteer je betaalmethode en start de betaling. Onze betalingsverwerker Adyen voert voor de veiligheid checks uit. Wanneer je creditcard wordt geweigerd door Adyen dan zal het gereserveerde bedrag direct worden teruggestort op de creditcard.

Voor meer informatie neem contact op met de GreetZZ Klantenservice. We helpen je graag verder.

Betaal zoals jij wil

Betalen met iDEAL

Betalen met creditcard

Betalen per overschrijving

Je iDEAL betaling mislukt?

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?

Kun je ook op rekening bestellen?