Reviews en recensies over ballonvaren in Ommen

Beoordeling op basis van 11 reviews
Schrijf ook een review en maak kans op € 100,-
Klantbeoordelingen regio Ommen
Klantbeoordelingen
9.4 / 10
  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit Nijverdal
    Rianne Mengerink schreef op 31-05-2026

    "Het was een super ervaring"

    We hadden een ochtendvlucht. Aanwezig: 5.15 uur. Na de uitleg geholpen met de ballon, hip in het bakje en omhoog. Het uitzicht was prachtig. Echt een aanrader om een keer te doen

  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit Emmeloord
    Ina Stam schreef op 25-05-2026

    "Dromen die uitkomen."

    Wat was het een bijzondere ervaring om met 8 familieleden samen vanavond de ballonvaart te maken waar we zolang naar uit hebben gekeken. Hylke en crew dank voor de goede vaart en de bijzonder attente zorg voor onze oma/moeder. Wat een rust in de lucht, een prachtig uitzicht. Echt genieten.

  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit Zwartsluis
    Adie Kampherbeek schreef op 01-10-2025

    "Geweldig!"

    Een geweldige ervaring! Het was de eerste keer maar zou zo nog wel een keer willen.

  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit Vroomshoop
    André Raaf schreef op 04-07-2025

    "Heel erg leuk me dochter vloog voor de eerste keer."

    Ik vlieg al voor de 6e keer mee via jullie, vandaag de eerste keer met mijn dochter.

  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit Lemelerveld
    Yorick Boerkamp schreef op 16-06-2025

    "Fantastisch:)"

    Mooie vlucht, goede landing. Vriendelijk personeel.

  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit Lemelerveld
    Daphne Hendriks schreef op 16-06-2025

    "Fantastisch!"

    Mooie vlucht, goede landing, vriendelijk personeel!

  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit Vroomshoop
    Annique Raaf schreef op 04-08-2024

    "Volop genoten!"

    Heerlijk genoten van een fantastische ballonvaart!

  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit Emmer-Compascuum
    Daniël Dijken schreef op 01-08-2024

    "Prachtig en geweldig"

    Dit was een ervaring om nooit te vergeten. Het uitzicht was mooi, de omgeving en de mensen waren aardig. Ook de kapitein was super aardig en had leuke grapjes. De certificaat aan het einde was ook leuk. Dit zal ik nooit vergeten.

  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit Emmer-Compascuum
    Marjan Ottens schreef op 01-08-2024

    "Helemaal geweldig."

    Alleen jammer dat het de eerste keer niet door ging en wij daarna helemaal naar Ommen moesten rijden. Maar de ervaring was geweldig.

  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit Dedemsvaart
    Dini Arling schreef op 25-06-2023

    "Inderdaad helemaal geweldig"

    Ontspannend professioneel bijzonder mooie ervaring. Een aanrader.

  •   Ik raad GreetZZ aan
    uit ommen
    Thijs schreef op 14-07-2016

    "Ervaring die ons nog lang bij zal blijven"

    Woensdag 26 juni zijn we meegevaren met een van uw heteluchtballonnen. We zijn opgestegen in Ommen en geland in het buitengebied van Tubbergen. Een ervaring die ons nog lang bij zal blijven