Wim is een betrouwbaar en vriendelijk overkomende piloot. Goede veiligheidsinstrukties Jan had ook alles goed voorbereid. Ik ben in het verleden 20 jaar stewardess geweest en dus vele start en landingen meegemaakt, maar deze met de ballon springt er echt uit!! Kortom: vriendelijke mensen die de passagiers een mooie en blijvende herinnering gegeven hebben Anja
Geweldige vaart gehad, mooi weer en ver kunnen kijken. Nog even 4000ft voor de nog beter ervaring
Prachtig
Wij hebben genoten. En door Tryntsje zijn we goed begeleid.